Najlepsze Sposoby Na Rzucenie Palenia

Istnieje kilka palaczy, którzy nie wiedzą, że powinni rzucić. Słyszeliście kiedyś kolega palacz porozmawiamy o tym, jak świetnie się czują, gdy są one palą papierosy? Palacze po prostu nie mogę odnosić się do tego, że się martwisz, eks-palacze. Następujące wskazówki pomogą Ci z kilkoma sprawdzonymi radami.

Nagrywać takie rzeczy mogą wpłynąć na twoje nastawienie. To również może motywować się na ruch do przodu, które muszą zrobić to łatwiej rzucić.

Upewnij się, że można rzucić na jeden krok na raz. Rzucenie palenia-to długi proces. Wystarczy przejść przez to raz w dzień, jak rzucić palenie teraz, pomoże ci w przyszłości.

Ćwiczenia są również w znacznym stopniu obniżyć stres i osiągnąć zdrowy nastrój. Jeśli nie regularnie uprawiać sport, trzeba zacząć powoli i stopniowo zwiększać tempo i intensywność. Porozmawiać z lekarzem przed rozpoczęciem jakiegokolwiek treningu.

Jak rzucić palenie?

jak rzucic paleniePoproś swoich przyjaciół i bliskich, aby wspierać swoją decyzję, aby rzucić palenie.Trzeba rozmawiać z ludźmi i dać im znać, że się martwisz, a nie ich rozwiązanie. Niech wiedzą, że, najprawdopodobniej, będzie nastrojowy, gdy odszedłeś, ale to minie i to nie jest twój zamiar być jako takie. Rzucić trudne, więc trzeba mobilizować swoich bliskich, aby pomóc ci przez ten proces.

Na przykład, jeśli twoje wyzwalacze obejmują palenie podczas jazdy, ważne jest, aby wyregulować tak, jak robisz takie rzeczy, więc nie jest automatycznie zaproponuje ci palić. Spróbuj znaleźć coś, aby oderwać się od rozproszenia, która będzie służyć jako zamiennik.

Na przykład, gdy nie palili tygodniu, weź się do kina. Po tym jak to zrobisz w miesiąc, zjeść w dobrej restauracji, że nie regularnie jeść w. Kontynuuj, aby dać sobie nagrodę w większej ilości, aby rozpoznać swoje postępy dopóki nie zapomnę o paleniu i w pełni gotowi zostawić to w przeszłości.

Aby uniknąć pęknięć pod ciśnieniem głodu i nikotyny, spróbuj w walce ze stresem w inny sposób. Może się okazać, że niektóre skuteczne alternatywy obejmują ćwiczenia, masaż lub zrelaksować się w spa, kiedy twoje pragnienia są na szczycie. Kiedy masz czas, oderwać się ze znajomymi, porozmawiać z przyjaciółmi, lub grając w grę, która jest dla ciebie nowa.

Niech twoja rodzina i znajomi wiedzą, że chcesz rzucić palenie. Będą popychać cię w twoich wysiłkach. Najbardziej skutecznym sposobem, aby rzucić to, mając ludzi wokół, które wspierają system. To będzie o wiele łatwiej odnieść sukces w swoje szanse na skuteczne rzucenie palenia cele.

Zmniejszyć ilość papierosów palisz trochę każdego dnia. To może być skuteczny sposób, aby rozpocząć proces wolnej od dymu tytoniowego życie. Spróbuj odczekać co najmniej godzinę po przebudzeniu, zanim mieć swoją pięść papierosa. Inna metoda, aby użyć, palić tylko część swojej papierosy każdej sesji.

Znaleźć wsparcie przez różne fora internetowe lub społeczności dla tych, którzy próbują rzucić. Istnieje sporo stron internetowych, poświęconych, aby pomóc ludziom rzucić palenie. To może być przydatne dla ciebie, aby porównać swoje strategie z innymi ludźmi.

jak skutecznie rzucić palenie

Jeśli czujesz, że twoja siła woli gaśnie, i że są skłonni sięgać po papierosa, podać swój system wsparcia. To nie tylko poświęcony czas idzie duże rozproszenie, aż musiał zapalić przechodzi, miło wiedzieć, że ktoś dba i może pomóc Ci rozwiązać problem z czyjąś pomocą.

Ci twoi bliscy uczestniczą, gdy zdecydujesz się rzucić nałóg palenia. Niech wszyscy wiedzą, że zdecydujesz się rzucić palenie. Ich wsparcie może stać się decydującym czynnikiem, który pomoże ci osiągnąć sukces. Można również pomyśleć o dołączeniu do grupy rezygnacji z palenia lub próba terapii poznawczo-behawioralnej, aby pomóc próbuje rzucić.

Po podjęciu decyzji, aby kopnąć nawyk palenia, to punkt, aby utrzymywać się motywację i nie rezygnować z tego rozwiązania.Większość, kto rzuca palenie, w ciągu miesięcy lub nawet lat, zanim osiągną sukces. Jeśli upadniesz, określić czynniki, które doprowadziły do zerwania, a potem wstać i iść ponownie.

Możesz zamówić regularne ćwiczenia.Jak pozbyć się toksyn, można rozpocząć, aby zobaczyć wyniki, jak zaczniesz mieć więcej energii i poprawić treningu. Jak tylko widzisz korzyści z rezygnacji z papierosów i zacząć żyć zdrowiej, będziesz mniej prawdopodobne, aby oszukiwać i papierosy.

Weź trochę główne powody, dla których chcesz rzucić palenie. Zapisz je i miej je pod ręką w kieszeni. Kiedy czujesz potrzebę, zapalić, przeczytaj powodów chcesz zatrzymać.

Spróbuj znaleźć mniej nałogiem, niż palenie, że to zdrowsze. Wyjście dla kogoś, kto nie zawsze jest najlepszym droga.

To emocjonalnie trudno jest rzucić palenie. Pragnienia prawdziwe rzeczy, a to może być łatwo się oprzeć.

Jeśli masz chęć na papierosa, ssijcie lizak zamiast tego. Przyssawki trzymać się na chupa-чупсы będzie trzymać rękę zwykle używasz dla niepalących zajęty. Cukierki część pomaga utrzymać usta zajęty.

Aby lepiej zrozumieć, dlaczego tak ważne jest, aby rzucić palenie, dochodzenie jest bardzo niebezpieczne wpływ palenia na zdrowie. Spójrz na zdjęcia pacjentów z uruchomionymi płuc lub raka jamy ustnej, i czytać jakąś literaturę na ludzi, którzy stracili rodzinę z powodu palenia.

Tych, którzy nie palą, nie można sobie wyobrazić, dlaczego palacze nigdy nie chcę kontynuować. Palacze również nie ma pojęcia, jak trudno jest rzucić palenie. Jednak są tacy, którzy już rzucił palenie, i swoim doświadczeniem podzieliła się w tym artykule. Skorzystaj z tych porad, aby pomóc uwolnić się od palenia.